Dawid Wijata

Programista Fullstack

Specjalizuję się w tworzeniu aplikacji webowych przy użyciu Angulara i .NET. Lubię tworzyć rozwiązania wartościowe dla społeczeństwa. Pracowałem głównie przy projektach z branży finansowej oraz podatkowo-finansowej.

O mnie

Jestem programistą Fullstack z ponad 2-letnim doświadczeniem. Specjalizuję się w tworzeniu aplikacji webowych przy użyciu Angulara i .NET. Lubię tworzyć rozwiązania wartościowe dla społeczeństwa. Pracowałem już przy 4 projektach aplikacji, głównie z branży automotive oraz podatkowo-finansowej.

Poza typowymi obowiązkami developera, zajmuję się propagowaniem wiedzy w zakresie architektury frontendu oraz koncepcji mikrofrontendów. Głównymi wartościami dla mnie są ludzie, ciągły rozwój i otwartość na wiedzę.

Doświadczenie

  • Fullstack .NET Developer @mBank

    2023 - obecnie

    • rozwój i utrzymanie oprogramowania eMakler do zarządzania instrumentami giełdowymi

  • Fullstack .NET Developer @KPMG

    2022 - 2023

    • rozwój i utrzymanie oprogramowania do rozliczeń podatkowych oraz dostosowywanie go do najnowszych regulacji podatkowych na terenie Szwajcarii

    • optymalizacja czasu ładowania strony projektu w programie do rozliczania podatków o 80%

    • współpraca z 5-osobowym zespołem developerskim przy użyciu metodyk zwinnych

    • implementacja end-to-end serwisu obsługi video MyVideo dla ponad 100 filmów wspierających procesy onboardingowe i szkoleniowe klienta

    • opracowanie testów jednostkowych, integracyjnych i behawioralnych, w projekcie mającym ponad 80% pokrycia kodu

  • Fullstack Developer @Atinea

    2021 - 2022

    • migracja API aplikacji biznesowej napisanej w VBA do rozwiązania opartego na ASP.NET Core oraz REST

    • zaprojektowanie frontendu aplikacji w architekturze mikrofrontendów z Single SPA i Angular 12

    • zaprojektowanie architektury aplikacji desktopowej opartej na WPF na wewnętrzne potrzeby firmy

    • zarządzanie małym zespołem złożonym z 2 developerów podczas procesu implementacji aplikacji opartej na WPF

    • analiza i rozplanowanie zestawu funkcjonalności wspierających proces reklamacyjny w firmie klienta